Bajdurzenia 19.01.2019

Sesje:
Nazwa:
1. Bardzo Martwy Dziki Zachód
Prowadzący:
Poohaty
Setting:
Savage Worlds - Deadlands
Warning tags:
Śmierć, hazard, przemoc, wulgaryzmy, alkohol, seks
Zajawka:
Brokeback Lake Glenfiddich to niewielkie liczące ok 300 mieszkańców miasto położone nad jeziorem Brokeback. W pobliskich górach niespełna rok temu odkryto dosyć duże pokłady złota i diamentów. Wystarczająco duże by zbudować kolej do dotychczas niewiele znaczącego miasteczka. Budowa kolei była już na ukończeniu jednak nie dalej jak 2 tygodnie temu robotnicy zaginęli. Wszyscy. Setka mężczyzn z okładem przepadła bez wieści. Początkowo podejrzewano Indian, którzy mieli swą osadę niespełna 30km od linii kolejowej, jednak nie znaleziono żadnych śladów indiańskiej bytności na terenie budowy. Co dziwniejsze, nie znaleziono również żadnych ciał. Ziemia za to była pełna śladów krwi. Atak zwierząt również wykluczono ponieważ nie znaleziono żadnego zwierzęcego truchła a setka mężczyzn na pewno by pokonała przynajmniej jedno. Strażników wynajętych do ochrony budowy również nie było. Pozostał tylko ich sprzęt i broń których magazynki były opróżnione. Do miasta lada dzień ma przybyć detektyw, który ma zbadać całą sprawę. Do tego czasu władze miasta wraz z szeryfem zakazały opuszczania miasta w pojedynkę ze względów bezpieczeństwa.
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Karty przygotowane będą przed sesją. Do wyboru będzie 6 postaci męskich i 4 żeńskie.
Liczba miejsc:
6
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 09:00:00
Zapisane osoby:
1. Strzała
2. Maciej
3. Adam Saddam
4. Dariusz
5. Jakub T
6.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
2. Fenomen Frichta: Zapomniana Noc
Prowadzący:
Mal'Ganish
Setting:
Współczesne, Ameryka Południowa, Fikcyjne Miasto, Amnezja, Półświatek Przestępczy, Morderstwa, Narkotyki, może wątek nadprzyrodzony...
Warning tags:
przemoc, brutalny świat przestępczy, dużo tere-fere, możliwe, że skuteczne wykorzystanie broni maszynowej
Zajawka:
To jest zdecydowanie nie jest najlepsza noc Twojego życia...
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Scenariusz typu: Amnezja. Postacie są w kropce i muszą dostosować się do sytuacji lub zginąć.
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 09:00:00
Zapisane osoby:
1. Ostek
2. Damian Grochulski "Turion"
3. Janusz "JPCannon" Otto-Pawlicki
4. Paulina Czybir
Rezerwa:
1. Łukasz Pytlak
2. Janóż
3.
Nazwa:
3. Legenda o Zaklętej Różdżce
Prowadzący:
Łukasz 'Hans' Smurzyński
Setting:
Harry Potter 3k10
Warning tags:
Przemoc, przekleństwa, gęsty klimat, dużo śmierci, bicie bossów
Zajawka:
Zanim pojawił się Chłopiec, który przeżył"" to cały świat był terroryzowany przez złoczyńcę zwanego Czarnym Panem. Uważanego za najpotężniejszego czarodzieja w Historii, który czyni rzeczy straszne, ale wielkie, który pod ochroną nocy narzuca swą wolę i nakazuje wężom wiecznie ranić i karać, tych, którzy mu odmówią. Każdy Czarodziej bał się, że On wraz ze swoimi śmierciożercami zapuka i do jego domu. Władze, Ministerstwo, nawet najpotężniejsi z aurorów byli bezsilni. Istnieje jednak nadzieja: Legenda o Zaklętej różdżce: różdżce stworzonej z drewna najstarszego i najmocniej powiązanego z magią Drzewa z dalekich i mrocznych puszcz Taigi, posiadającej rdzeń złożony z włosa samej śmierci i potrafiącej złamać każdy urok, zaklęcie i czar. Z tą potęgą nie może się równać nawet Ten, którego imienia nie wolno wymawiać. Grupa śmiałków wyrusza w epicką podróż by odnaleźć zaginiony artefakt i uwolnić Świat od dominacji potwora.
Ograniczenia wiekowe:
14+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 09:00:00
Zapisane osoby:
1. Mnesia
2. Kamil "Spółka" Szymichowski
3. Ryszard Kowalski
4. Piotrek
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
4.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 09:00:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
5.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 09:00:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
6.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 09:00:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
7. Za kilka jednostek więcej
Prowadzący:
Łukasz 'Hans' Smurzyński
Setting:
Western, Cyberpunk
Warning tags:
Przekleństwa, tortury, kapitalizm
Zajawka:
* * * * UWAGA POSZUKIWANY * * * * Korporacja Welingtown z PumpCity ogłasza nagrodę w wysokości 100 000 jednostek dla osoby/osób, które dostarczą pod drzwi Korporacji Antona Crushkova żywego lub martwego. Poszukiwania mogą okazać się niebezpieczną grą z czasem, pełną przygód oraz klimatów pomiędzy Cyberpunkiem i Westernem.
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Uwagi:
Sesja podmieniona za sesje Fables o 14 30
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 14:30:00
Zapisane osoby:
1. Strzała
2. Julia Stach "Nessime"
3. Damian Grochulski "Turion"
4. Waldemar "Igła" Igielski
5. Natalia "Lanna" Gurin
Rezerwa:
1. Ciepłe Piwo
2.
3.
Nazwa:
8. Sesja-9858
Prowadzący:
Sebastian 'Czarnel' Jakubowski
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 14:30:00
Zapisane osoby:
1. Panda
2. Artur Biesiadowski
3. Piotr "Mal"Ganish" Adamczyk
4. Athan
5. Karolina Papczyńska
Rezerwa:
1. Janóż
2. Struś
3.
Nazwa:
9. Metafizyczne rozważania na temat ciosu toporem
Prowadzący:
Jan 'Papuga' Żelaznowski
Setting:
Steampunkowi wikingowie
Warning tags:
Krew, trupy, śmierć, metafizyka, rozważania nad istotą człowieczeństwa
Zajawka:
Zazwyczaj ludzie spotykają się w karczmie. Wy też się tam znajdziecie, ale czy zrozumiecie swoją bytność tam na wszystkich poziomach abstrakcji? Czy zrozumiecie ideę picia piwa i istotę samego trunku? Czy zrozumiecie istotę podniebnego drakkaru, którym będziecie płynąć? Czy zrozumiecie istotę toporu, którym się posługujecie? Czy pojmiecie ideę ciosu tym toporem? CZY ZROZUMIECIE ISTOTĘ SIEBIE I IDĘĘ SWOJEGO ŻYCIA? To wszystko się okaże na sesji
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 14:30:00
Zapisane osoby:
1. Jan Netaro Sokolowski
2.
3.
4.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
10. Ostatnie fundamenty przeszłości
Prowadzący:
Mateusz 'Bantikat' Treder
Setting:
Neuroshima 1.5 (Rtęć w klimatach tajemnic)
Warning tags:
przekleństwa, wszelkie używki, silne emocje bohaterów, stany społeczne, brutalność
Zajawka:
"Relacja anonimowego mieszkańca małej wioski Baxton: “Znowu się zbliża. Zaproszenia na pewno już rozesłane, to ten czas. Przed czerwonoskórym tropicielem nie schowa się żadna owieczka. Choćbyś był na krańcu świata, choćby jedną nogą w grobie, to otrzymasz list podpisany tym samym, bezemocjonalnym imieniem. Z wyrazami wielkiej wdzięczności, Kruk. Całość zamknięta w przedwojennych kopertach. Zapieczętowanych czerwonym stemplem, pochodzącym z placówki bankowej. Na białej jak kreda kopercie może nawet znajdzie się znaczek, przedstawiający kawałek upadłego świata. Dla tych mniej oczytanych, a bardziej przywiązujących wagę do symboliki, nadawca przygotowuje odpowiednio zachęcające motywatory. Raz będzie to palec małżonki, która powinna bezpiecznie przecież siedzieć w Waszyngtonie, drugim razem będzie to zwitek papieru, z którego ledwo widoczna będzie mała działka tornado. A to zawsze, zawsze skończy się tak samo. Wysłany do miejsca, z którego żywa dusza nie wraca. Ten kawałek ziemi, który został opuszczony nie tylko przez Boga, czy jego niedoskonałe twory zwane ludźmi. Tam nawet Moloch nie zagląda. Strefa oznaczona jako B012. Wytarta z ludzkiej świadomości, dla własnego bezpieczeństwa. A ten świr, żyjący przeszłością, ma zamiar posłać Cię w środek tego szaleństwa. Powodzenia. Zostaw lepiej swoje rzeczy u mnie i tak już niedługo nie będziesz ich potrzebować.”"
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
W połowie przygotowane przeze mnie, w połowie gracze dostosują je pod siebie.
Uwagi:
Mechanika: Własna inwencja, wykorzystująca nieco podstaw z Neuroshimy (mechanika uproszczona, nic taktycznego).
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 14:30:00
Zapisane osoby:
1. Zombi
2. Sławomir Wosek
3. Ryszard Kowalski
4. Natalia Luna
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
11.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 14:30:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
12.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 14:30:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
13. Jedna ze spraw Towarzystwa Niezwykłych Śledztw
Prowadzący:
Jakub Kołodziejczak
Setting:
Wolsung (z uproszczona mechaniką)
Warning tags:
Zagadki detektywistyczne
Zajawka:
Gracze wcielają się w role Niezwykłych Dam i Dżentelmenów - członkiń i członków Towarzystwa podejmującego niecodzienne śledztwa i rozwiązującego niezwykłe zagadki..
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Nie ma konieczności znajomości świata ani mechaniki Wolsunga, wszystko omówimy przed sesją
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 20:00:00
Zapisane osoby:
1. Mnesia
2. Piotrek
3. Alicja
4. Monika Ester Skrzyńska
5. Wojciech Tofik Białogłowy
Rezerwa:
1. Matylda "Tylda" Pietrzak
2.
3.
Nazwa:
14. Cierpienia starego Wertera
Prowadzący:
Artur Biesiadowski
Setting:
XIX-wieczna Europa fantasy, klimat Van Helsing/Nieustraszeni Bracia Grimm/Salomon Kane, z odrobiną wiktoriańskich smaczków. Mechanika Savage Worlds.
Warning tags:
masakrowane zwłoki, niewolnictwo, mroczne religie i rytuały, skąpo odziane niewiasty
Zajawka:
Koła wozu skrzypiały na śniegu. Mrok był rozświetlany tylko przez blask latarni niesionej przez przewodnika idącego o kilka kroków przed końmi. Poborca podatkowy siedzący na wozie postawił wyżej futrzany kołnierz, starając się chronić przed przenikliwym wiatrem i zaklął w duchu. Hrabia Werter tym razem nie dostanie żadnej taryfy ulgowej, o nie. Nie dość, że spóźnia się z podatkiem o wiele miesięcy i nie odpowiada na listy, zmuszając carskiego urzędnika, aby ten udał się do niego, to jeszcze nie dba o drogę prowadzącą do jego włości. Znak na rozdrożach trafiony przez piorun, nie wiadomo od jak dawna leży połamany w kupie śniegu - i gdyby nie zwerbowany wcześniej tuziemiec, kręcili by się pewnie po lokalnych gościńcach aż do roztopów. „To już niedaleko” - wychrypiał ich przewodnik - „ale dalej musicie już Panie, jechać sami”. Urzędnik w pierwszej chwili nie był pewien, czy się nie przesłyszał, ale gdy światło latarni nagle zgasło, zakrzyknął do swoich żołnierzy, żeby natychmiast pochwycili wieśniaka i nahajami wpoili mu szacunek dla carskiej władzy. Niestety, zanim jego pomocnicy zdołali odpalić pochodnie, po zdrajcy nie było już śladu. Ich wzrok padł na drogowskaz, który, w przeciwieństwie do poprzedniego, prezentował się bez zarzutu i wskazywał na pobliską wieś należącą do hrabiego, nie dalej niż milę od nich. Przenocowanie tam wydawało się wiele lepszym pomysłem od marznięcia na drodze, więc ruszyli do przodu, modląc się, aby wóz nie natrafił na jakąś przeszkodę. Wokoło nich zaczęła podnosić się mgła. Nie widać już było zarysów koron drzew na tle gwiaździstego nieba, a światło pochodni zdawało się znikać w oparach po paru metrach. Konie człapały do przodu jakby pogrążone w transie i gdy wydawało się, że droga nigdy się już nie skończy, mgła przed nimi nagle się rozstąpiła. Przed sobą zobaczyli wysoki krzyż, z przymocowanym do niego zmasakrowanym człowiekiem. Trup cały pokryty był krwią, która, pomimo światła pochodni, wydawała się być zupełnie czarna. W jego klatce piersiowej tkwił gigantyczny gwóźdź, przebijający serce, a oczodoły raziły pustką. Poborca podatkowy poczuł, jakby zatrzasnęły się za nim ogromne wrota. Kiedy spojrzał za siebie, zobaczył ścianę mgły, w której zdawały się formować gigantyczne ludzkie twarze i wyciągnięte w jego kierunku ręce. Wtedy właśnie usłyszał szept, wydobywający się z gardła człowieka na krzyżu. „Niech będzie błogosławione Jej imię” ----------------------------------------------------------------- Niewielka prowincja zniknęła 10 lat temu z powierzchni Ziemi. Właściwie nie zniknęła, ale otoczyła ją ściana mgły, przez którą prawie nikt nie może się przedostać – a ci którzy się przebiją, nie wracają. Jako grupa zawodowych helsingów i grimów, zostajecie wynajęci, aby tę sprawę zbadać i w miarę możliwości przywrócić zagubione tereny na łono caratu.
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
1 kobieta, 1 mężczyzna, reszta dowolnie.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 20:00:00
Zapisane osoby:
1. Panda
2. Athan
3. Sławomir Wosek
4. Adam
5. Natalia Luna
Rezerwa:
1. Jakub T
2.
3.
Nazwa:
15. Powrót do przeszłości
Prowadzący:
Sebastian 'Czarnel' Jankowski
Setting:
WoD z uproszczoną mechaniką, lata 2000- 2019. Sesja Relacyjno/imersyjno/storytellowa
Warning tags:
Sex, przemoc, przekleństwa i takie tam.
Zajawka:
Ruchliwa szosa w środku lasu. Widać drzewa kołyszące się spokojnie wraz z wiatrem, kiedy przez szosę przejeżdża ogromna ciężarówka z reklamą czekolady ""Ritter Sport"". Za chwilę przez tą samą szosę przejeżdża czarna osobówka firmy Ford. Słychać szum lasu i śpiew ptaków, który w jednym momencie zostaje zagłuszony odgłosem klaksonu, pisku opon, aż w końcu stłuczki samochodowej. Zdenerwowany mężczyzna uderza w kierownice i przeklina coś pod nosem. Wychodząc sięga do środka jesiennego płaszcza, wyciągając papierosa. Zapaliczka podpaliła niebieskiego Burtona i facet z pomarszczoną od gniewu twarzą zaciągnął się głęboko. Przyspieszył do srebrnego Volkswagena. Gdy podbiegał do samochodu, widać było w tle mocno wgnieciony bok Forda. Mężczyzna spojrzał na lekko zarysowany zderzak srebrnego samochodu i jeszcze bardziej zdenerwowany zapukał energicznie w szybkę kierowcy. Kobieta w średnim wieku nie zauważała mężczyzny. Cały czas jej mimika była poważna, a jej brwi unosiły się powoli w wielkim żalu. Jej twarz trzęsła się teraz z przerażenia i wpatrzona w jeden punkt nie reagowała na zdenerwowanego jegomościa. Ten zaś, gdy zauważył przerażenie kobiety otworzył drzwi krzycząc do niej. Po nieudanej próbie zwrócenia na siebie uwagi, mężczyzna spojrzał na obiekt przerażenia kobiety. Ogromny billboard z reklamą lodów miętowych, był ""przyozdobiony"" zawieszonym za szyję trzynastolatkiem. Jego wnętrzności zwisały jakieś dobre pół-metra poniżej. Mężczyzna przerażony chwycił do kieszeni szukając telefonu komórkowego, kiedy kobieta zawyła i wdała się w głośny szloch. Kraksa samochodowa, oraz billboard była widoczna gdzieś w tle sporego znaku przy szosie. Znak prezentuje zielony krajobraz gór i lasów, a obok nich siedzący labrador wyciągający język do przejeżdżających. Można jeszcze tylko wyczytać jaskrawo-żółty napis: 'Willkommen zu Schmerzhofen'.
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
przynieście jakieś kredki :) najlepiej świecówki
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 20:00:00
Zapisane osoby:
1. Łukasz "Han(s)" Smurzyński
2. Waldemar "Igła" Igielski
3. Ostek
4. Zombi
5. Piotr "Mal"Ganish" Adamczyk
Rezerwa:
1. Adam Saddam
2. Julia Stach "Nessime"
3.
Nazwa:
16. Rank Amateurs, Vol. 3
Prowadzący:
Łukasz 'Tajfun' Tamkun
Setting:
Mechanika: Classic D&D (BECMI); Świat: Mystara; Setting: Broken Lands
Warning tags:
Obsceniczny humor, Przekleństwa, Przemoc
Zajawka:
''''''Me wantz you! For sum' skullz smashin 'n' bonez bashin!'''' Wielki Chief M'Buh! Wzywa właśnie Ty! Cobyś se dołączył do szerega ''''Wrednych Kundli'''' już dziś! Ty zapoomnieć o ''''Wielki Legion Thara''''! Po kiego dawać się bić?! Przywiązywać do pala?! Bić?! Głodzić?! Bić?! Poniżać i bić za frajer?! My będziem Ty bić i poniżać dla chwała i skarby! My nawet dorzucać buty extra! Przychodź se przychodź! ''''Elytarna ekypa dyplomatów'''' czeka na Ty! Zara przy forcie Boast! My być pierwsze które zagarną z niego środka skarby! Dla nasza chwała i Wielki Chief M'Buh! A potem?! Ha! My se nawet pójść do wredny kraj magów! Ochronieni w dyplomatycznego immuniteta! Wypowiedzieć im tym tchórzastym i pachnącym magom wojna! W imienia Wielki Chief M'Buh! Ty przychodź! Przychodź se! My czekać nie dłużej niż 3 i pół pieczone nizioły!'''' Gracze wcielają się w humanoidów (orków, goblinów, hobgoblinów, gnoli, bugbearów, koboldów, ogrów, trolli). Przygoda jest przewidziana dla 6-8 graczy. Zaleca się by w skład drużyny wchodził przynajmniej jeden wielki humanoid (ogr lub troll), jeden zorientowany na złodziejstwo (kobold) i shaman lub wicca.
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Uwagi:
Materiały (karta postaci, mapy i niektóre opisy) będą w języku angielskim.
Liczba miejsc:
8
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 20:00:00
Zapisane osoby:
1. Kamil "Spółka" Szymichowski
2. Magdalena "Tensza" Kucenty
3. Michał Ogrodnik
4. Struś
5. Michał
6.
7.
8.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
17. Jutro, gdy wybuchnie wojna
Prowadzący:
Poohaty
Setting:
Savage Worlds
Warning tags:
Przemoc, śmierć, wulgaryzmy, wojna
Zajawka:
Ostatnie dni lipca roku 2020 były upalne. Prawie każdy Australijczyk w swoim ogródku czy parku urządzała grilla z rodziną czy przyjaciółmi. Nic nie zapowiadało by ten spokój miał być zmącony. Do czasu. W nocy 31 lipca nieznany przeciwnik zaatakował. W jednej chwili padły wszelkie systemy łączności a większość baz wojskowych została zbombardowana. Duże siły wroga wtargnęły do miast i pod bronią zaczęła przemieszczać mieszkańców do obozów koncentracyjnych i obozów pracy. Tak było 14 dni temu. Dowiedzieliście się o tym całkiem przypadkiem bo podczas ataku byliście na wycieczce grupą przyjaciół w górach. Spotkaliście przypadkiem w lesie namiot a w nim rannego postrzelonego mężczyznę. Opowiedział wam o wszystkim. Również o tym, że był wojskowym i że jest pewien, że świat nie wie o ataku. Powiedział wam też, że niedaleko tego miejsca jest stara stacja radarowa o której przeciwnik może nie wiedzieć bo jest z czasów II wś. Poprosił was byście udali się w to miejsce gdyż on nie da rady. Po chwili mężczyzna zmarł. Gdy przeszukaliście jego obozowisko znaleźliście parę sztuk broni zakopanych pod namiotem i w okolicy. Żywność oraz mapę i teczkę z kodami miał w plecaku. Po pochowaniu byłego wojskowego udaliście się w kierunku w którym wskazywała mapa. Czy jednak uda wam się ocalić kraj? Wszak jesteście grupą nastolatków i młodych dorosłych. Jednak… Jak nie wy, to kto? Sesja oparta na cyklu powieści Johna Marsdena i filmie Jutro, gdy wybuchnie wojna.
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
10 postaci do wyboru. 6 męskich i 4 żeńskie
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 20:00:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Nazwa:
18.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
3
Data:
2019-01-19 20:00:00
Zapisane osoby:
1.
2.
3.
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
Formularz zgłoszeniowy jest wyłączony