Bajdurzenia – 25.01.2020

Sesje:
Nazwa:
1. Nadzieja Hadley
Prowadzący:
Sebastian 'Poohaty' Roszak
Setting:
Alien RPG
Warning tags:
Przemoc, śmierć, przekleństwa, złe kosmity
Zajawka:
"Nadzieja Hadley to projekt współfinansowany przez Weyland-Yutani i rząd Stanów Zjednoczonych mający na celu utworzenie koloni górniczej na księżycu LV-426 znanym jako Acheron. Celem utworzenia koloni było wykrycie dużych pokładów rzadkich rud metali. Kolonia powstała 10 lat temu i wtedy też rozpoczęto proces terraformacji. Obecnie w koloni przebywa 158 kolonistów wraz z rodzinami. Trzy tygodnie temu ustał kontakt z bazą kolonistów na księżycu LV-426. Jako jednostka szybkiego reagowania należąca do Korpusu Kosmicznych Marines Stanów Zjednoczonych waszym zadaniem jest udać się tam i zabezpieczyć obiekt, a także sprawdzić dlaczego kontakt z kolonią został przerwany. Na LV-426 udacie się na pokładzie lotniskowca desantowego USCMC Sulaco. Dołączą do was przedstawiciel firmy Weyland-Yutani Carter James Burke oraz cywilny konsultant Ellen Louise Ripley. Według konsultanta cywilnego, na Acheronie mogą znajdować się niebezpieczne obce formy życia jednakże nie jest to informacja potwierdzona. ========================================================================== Jeżeli oglądałeś kiedyś film Obcy: Decydujące starcie (Aliens) to masz okazję wcielić się w bohaterów filmu. Jak jednak potoczy się wasza historia? Czy przeżyjecie? Czy uda wam się pokonać Obcego? "
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Podstawowa znajomość angielskiego (karty postaci)
Liczba miejsc:
8
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Czyżyk
2. Papużka
3. Marcin "Mrican" Swęd
4. arek sampolski Dreak66
5. Kamil "Spółka" Szymichowski
6. Michał
7. Michał Ł
8.
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
2. Wissenlandzkie porachunki
Prowadzący:
Adrian 'Grinri' Bigott
Setting:
Warhammer Fantasy 2 ed. z lekko zmienionymi zasadami
Warning tags:
przemoc , wulgaryzmy , smutek , narkotyki , samobójstwa
Zajawka:
Wioski w Wissenlandzie upadają pod naporem jednej z grup zwierzoludzi. Wedle wioskowych , którzy cudem uciekli spod topora - grupie przewodziła pewna kobieta. Masakry przeprowadzane w wioskach mają być jedynie pokazem siły. Prawdziwy cel jest jednak nieznany. Grupa śmiałków dostaje od przedstawiciela samej Elektorki Emmanuelle von Liebovitz zadanie wytropienia tajemniczej przywódczyni. Następnie razem z wieśniakami będzie trzeba stanąć do walki z okrutnymi bestiami. Intuicja jednak mówi naszym bohaterom , że to nie wszystko. Czy ataki nie są jedynie nieuzasadnionym okazywaniem chęci mordu? Czy tajemnicza kobieta naprawdę jest jedynie marionetką w rękach plugawych Bogów Chaosu? Chcecie się dowiedzieć? Zbierajcie drużynę i do dzieła!
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Robione z wyprzedzeniem pod nadzorem MG (np. tydzień przed)
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Krasnal
2. Ryszard Kowalski
3. Konstanty Szymichowski
4. Beniamin Szymichowski
Rezerwa:
1. Rafał Markowski
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
3. Martwa Zagadka
Prowadzący:
Michał 'Trego' Różański
Setting:
Warhammer Fantasy 2ed
Warning tags:
przemoc, przekleństwa, śmierć, choroba
Zajawka:
"Wspomnienie Alberta Krause: ...leżę tu już od trzech dni, cholera nic nie zdążyłem się dowiedzieć, a już zaraziłem się tym świństwem. Jak mogłem tak zawieść mojego Mistrza? Mam nadzieję, że te kmiotki chociaż będą potrafiły wysłać list wraz z raportami z przebiegu choroby jak już tutaj zdechnę. A tak, raporty... cholera ręka mi się trzęsie, ale dobra, minęły trzy dni, a ja ledwo dyszę, hmm, wrzody z wczoraj zaczęły mi pękać, widzę, widzę moje mięśnie ale są jakieś takie sine, szare jakby, ale wzrok też mnie już zawodzi, choroba postępuje szybko, zbyt szybko. Ten chłopak, pierwszy zarażony, podobno leżał pięć dni, aż wczoraj dostał jakiegoś ataku szału, na szczęście szybko go spacyfikowali. Dziwne, ja w moim stanie ledwo się ruszam haha - no chyba, że mam już zwidy od gorączki. Dobra, koniec już tego pisania, ręka mi drętwieje, jestem zmęczony, zdrzemnę się trochę, tylko trochę..."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Robione z wyprzedzeniem/robione przed sesja: w zależności od możliwości spotkania z graczami przed Bajdurzeniami
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Michał Laskowski Kratistos
2. Ignacy Manturewicz
3. Karol Samorański
4. Piotr
Rezerwa:
1. Sławomir Wosek
2. Dariusz
3. Raven
4.
5.
Nazwa:
4. Zgadnij kto to
Prowadzący:
Weronika 'Panda' Sobczak
Setting:
Londyn XXI wieku; spin-off Sherlocka BBC; sesja detektywistyczna w stylu Cluedo, gracze wcielają się w Klub Miłośników największego z detektywów.
Warning tags:
Spoilery!!! Brutalność, wulgarny język, nagość, narkotyki, zaburzenie światopoglądu, gore
Zajawka:
"Londyn. Dla niektórych miasto marzeń, dla innych senny koszmar. A dla was - sieć. Sieć połączeń, sieć relacji i sieć zależności. On was tego nauczył. Może nie bezpośrednio, bo po dziś dzień relacje międzyludzkie nie są Jego mocną stroną, ale wy potraficie patrzeć, tak żeby widzieć. Byłby dumny. Na pewno. * * * Niebiesko-czerwone światło raz po raz oświetlało bladoszare ściany uliczki, która równomiernie pokrywała się krwią. Tłum ludzi ciekawie zerkał na zza żółto-czarnej taśmy policyjnej, by dostrzec choć fragmencik ciała starej kobiety podwieszonego za nogę do sklepowego szyldu. Jeden z mężczyzn obserwujący tę scenę zauważył, jak zabawnie uliczka zaczęła przypominać salę ubojni, w której on sam pracuje. Zero instynktu samozachowawczego. Przecież oni zupełnie nie zdają sobie sprawy z tego, że mogą być kolejni… Załomotał ciemny płaszcz. Tik-tak Sherlocku, tik-tak."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
3 postacie męskie, 1 żeńska, 1 unisex; bardzo mile widziana znajomośc serialu Sherlock (moźe być dość pobieżna ;)
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Czarnel
2. Athan
3. Konrad
4. POMOC
5. Monika Ester Skrzyńska
Rezerwa:
1. Agata "Guma" Gumowska
2. Michał "Szwagier" Beger
3.
4.
5.
Nazwa:
5. Podróż
Prowadzący:
Artur Biesiadowski
Setting:
czasy współczesne, mechanika dedykowana pod scenariusz (zbliżona do WoD), paranormalne śledztwo
Warning tags:
możliwe poważne konflikty między postaciami
Zajawka:
Budzicie się w salonie widokowym statku wycieczkowe na środku bezkresnego oceanu. Żadne z was nie pamięta kim jest, ani jak się tu znalazło. Na podłodze leży martwe ciało a dwoje z was ma w rękach dymiące jeszcze pistolety...
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
3 role męskie, 2 kobiece, ale możliwy crossplay jeżeli się nie spasuje. Ciekawa mechanika - puste karty postaci reprezentujące amnezję ze statystykami odkrywanymi dopiero, kiedy próbujecie podjąć jakieś akcje.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Użytkownik
2. Ariel
3. Ostek
4. Adam Saddam
5. Czyżyk
Rezerwa:
1. Jakub Brzeźnicki
2. Ryszard Kowalski
3. Weronika Okonek
4. Patrycja Sygulska
5. Piotr Konopnicki "SteamPunker"
Nazwa:
6.
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
Rezerwa:
Nazwa:
7. Kaprys Księżniczki
Prowadzący:
Artur Biesiadowski
Setting:
Blue Rose; romantic fantasy oparte na mechanice AGE
Warning tags:
#GenderIsMagic #RomeoByłKobietą #GraczGraczowiWilkiem #PółnagieKobietyPrzywiązaneDoSłupkaPrzedSmocząJamą
Zajawka:
"W królestwie Aldis, tajemnice Czarnoksięstwa są pilnie strzeżone, ale nadal są studiowane przez najbardziej zaufane osoby Królowej. Nie powinny być nigdy używane, biali adepci potrafią dokonać prawie wszystkiego bez ryzykowania poddania się Korupcji. Niestety, odnaleziono kolejną z Bram Cienia, która może się w każdej chwili otworzyć, wpuszczając do królestwa hordy demonów. Na miejsce trzeba wysłać młodszą siostrę Królowej, wyszkoloną w teorii Czarnoksięstwa, aby zapieczętowała lub zniszczyła Bramę raz na zawsze. Towarzyszyć jej będą Emisariusze Koronni, najlepsi i najbardziej zaufani z poszukiwaczy przygód, gotowi ryzykować życie dla dobra Królestwa. Ale czasem są rzeczy cenniejsze niż życie... Oprócz wspólnego rozegrania tej opowieści, chciałbym też zbadać mechanikę AGE - więc spodziewajcie się troszkę większej ilości walki i rzutów niż zazwyczaj. Postaci będą przygotowane zawczasu, ale jeżeli będziecie mieli ochotę, można je będzie zmodyfikować/przegenerować w płaszczyźnie mechanicznej przed grą."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Przynajmniej 1 kobieta mile widziana; poza tym, mile widziane wszystkie 36 płcie
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Marcin Zajdel
2. Natalia "Lanna" Gurin
3. Cynthia "Harvey" Górka
4. Dawid "Mayhem" Febert
5. Piotr
Rezerwa:
1. Bogna
2. Adam
3.
4.
5.
Nazwa:
8. Komórczak
Prowadzący:
Michał 'Kratistos' Laskowski
Setting:
Zew Chtulhu 7 edycja
Warning tags:
przemoc
Zajawka:
Scenariusz grozy w samym sercu peryferyjnej instytucji nauki. Pozornie zwyczajna prośba kolegi doktoranta na urlopie, prowadzi do mrożących krew w żyłach odkryć. Czy możliwe że leniwe spotkania w pokoju profesorów są czymś więcej?
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Konrad
2. Magdalena Arendt
3. Kamil
4. Loen
Rezerwa:
1. Krasnal
2. Łukasz Pytlak
3.
4.
5.
Nazwa:
9. Misja na Lesarze
Prowadzący:
Jakub Kołodziejczak
Setting:
Gwiezdne Wojny - mechanika Star Wars FFG - czasy Imperium, po bitwie o Yavin. *** Mechanika zostanie szybko wyjaśniona przed sesją.
Warning tags:
przemoc
Zajawka:
"Trzy dni temu, dwoje agentów Rebelii - Corso Locbran i Ayaambe Vyssos, zostało zaatakowanych w hotelu na tropikalnej planecie Lesara przez nieznanych uzbrojonych napastników. Niestety, pan Locbran zginął, a panna Vyssos została porwana. Myślimy, że to sprawka niejakiego Tavri Nykrosa pseudonim Nuur. Waszym celem jest odszukanie i odbicie panny Vyssos. W szczegóły operacyjne wprowadzi was pani porucznik… *** Gracze wcielają się w komandosów Rebelii, którzy mają za zadanie odbicie porwanej agentki."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Pół na pół - gracze będą mogli szybko złożyć postać z gotowych szablonów.
Uwagi:
Minimalna znajomość Gwiezdnych Wojen lub dowolnego fantasy w kosmosie
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Użytkownik
2. Ciepły
3. Ostek
4. Michał "Szwagier" Beger
5. Agata "Guma" Gumowska
Rezerwa:
1. Rafał Markowski
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
10. Gra ze Śmiercią
Prowadzący:
Mateusz 'Bantikat' Treder
Setting:
City of Mist [Detektywistyczne RPG o zwykłych ludziach i niezwykłych zdolnościach, rodem z baśni, legend, mitów czy opowiadań]
Warning tags:
przekleństwa, morderstwa, brutalne opisy, wszelka dyskryminacja uwarunkowana settingiem gry (klimat amerykańskiego noir), emocjonalne zaangażowanie
Zajawka:
"Słyszeliście na pewno historię starego chińskiego cesarza, który na swym dworze odkrył niespodziewany skarb najcenniejszy. Nie złoto, korony czy pałace, a najdelikatniejszy śpiew słowika. Cesarzowi łzy spłynęły, kiedy po raz pierwszy go usłyszał. Nie mógł zrozumieć, jak takie cudowne stworzenie mogło istnieć, bez jego wiedzy. W kolejnym z prezentów od zamożnych władców otrzymał zaś nie złoto ani srebro, a mechanicznego ptaka, wypełnionego zębatkami, śrubkami, trybikami i pokrętłami, które jak jeden mąż zaczęły ruch. A z ruchem przyszedł śpiew. Jak prawdziwy, lecz bez wad. Bez pauz potrafił zaśpiewać 31 piosenek, bez drgnięć, zawahań czy błędów. Cudowniejszy niż prawdziwy. Cesarz szybko zapomniał o prawdziwym ptaku i tak minął cały rok. Rok, po którym mechaniczny śpiewak upadł bez życia, psując się jak zwykła maszyna. Tuż po tym czasie cesarz zaczął odczuwać problemy. Ciało odmawiało posłuszeństwa. Leżał coraz dłużej w łóżku, aż pewnego dnia w ogóle z niego nie wstawał. Wtedy też prawdziwie ciemną nocą, na skraju łóżka pojawiła się ona. Śmierć, ubrana w złotą koronę i z szablą w ręku, przyszła po to, co ostatnie zostało cesarzowi. Jego życie. W ostatnich chwilach, aby zagłuszyć swoje wspomnienia, cesarz zażądał muzyki. I pojawiła się muzyka. Z drzewa do Śmierci dobiegł śpiew prawdziwego słowika, któremu udało się ją zauroczyć i przepędzić. Cesarz po tym incydencie był jak zdrów i chciał na milion sposobów odpłacić się słowikowi. Jednak ten otrzymał już zapłatę. Najważniejszą bowiem zapłatą dla śpiewaka są łzy słuchaczy… Rodem z baśni Hansa Christiana Andersena, zostaniecie wciągnięci w historię ostatecznej gry ze Śmiercią, która niczym jak ta z kart papieru, do końca pozostawi was z pytaniami pozostawionymi bez odpowiedzi. Czy wszystko można wytłumaczyć? I czy na pewno warto szukać odpowiedzi? Spróbujcie swoich sił w tej ociekającej mrocznymi sekretami historii „Słowika”."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Jest to gotowy scenariusz z podręcznika, przetłumaczony na nasz rodzimy język. Do wyboru będzie gotowych kilkanaście postaci - te jednak będą po angielsku, ale wspólnie sobie je przetłumaczymy, jak będzie większy problem. Czasem słownictwo bywa specyficzne. Idealny przydział graczy to 4, jednakże w razie większego zainteresowania może być 5 graczy.
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Adam Saddam
2. Sławomir Wosek
3. arek sampolski Dreak66
4. Lukasz K
5. Jakub R
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
11. Traktat Północy
Prowadzący:
Sebastian 'Czarnel' Jankowski
Setting:
Gra o Tron
Warning tags:
Gwałty, przemoc, wulgaryzmy, gore
Zajawka:
"Od czasu Krwawych Godów północ symbolizuje oskórowany człowiek. Starzy przyjaciele Starków zadrżeli. Ród Cerwyn, znany z ich zaostrzonych toporów, staje przed wielkim dylematem. Dołączyć do sojuszu Boltonów, czy pozostać wiernym północy. "
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
Storytell, wiedza o GoT bedzie troszkę pomagała w sesji
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Pandowera
2. POMOC
3. Karol Samorański
4. Waldemar "Igła" Igielski
Rezerwa:
1. Kuzia
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
12. Długi dzień i krótka noc
Prowadzący:
Mariusz 'Maniek' Krzyżpolski
Setting:
wiedźmin(gra wyobraźni lub nowa,polska edycja)
Warning tags:
rasizm,trudne wybory,okrucieństwo
Zajawka:
"Zamazany i smutno pochylony ku ziemi znak mówi, że jesteście w okolicach miejscowości Trocken, gdzieś w Angrenie. Ziemie te wciśnięte są między góry a rzekę i w tej chwili trudno powiedzieć, do kogo należą: Temerii, Sodden, Rivii a może Nilfgaardu? Tego nie wiedzą pewnie nawet miejscowi.Znużenie ogarnia was coraz bardziej, musicie w końcu odpocząć. Tym bardziej ucieszyliście się na widok niedalekiej karczmy, stojącej dosyć samotnie na rozstaju, tuż obok lasu. Karczma wygląda na dość biedną, lecz schludną. Karczmarz bez pośpiechu zaczął iść w waszym kierunku, widać że nieczęsto ma jakichkolwiek gości. Gdy ledwo zdążyliście się rozsiąść i raczyć ciepłym posiłkiem, kocur którego wcześniej nikt nie zauważył wpadł na stół i rozlał zupę jednego z was. Karczmarz odrazu pogonił go ścierą i się do was dosiadł"
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
0000-00-00 00:00:00
Zapisane osoby:
1. Nini
2. Manus
3. Piotr Konopnicki "SteamPunker"
4. Dawid "Mayhem" Febert
Rezerwa:
1. Łukasz Pytlak
2.
3.
4.
5.
Formularz zgłoszeniowy
* - pola wymagane ** - jedno z tych pól jest wymagane