Bajdurzenia – LIVE! – 11.06.2022

Zapraszamy na Bajdurzenia!

Przypominamy że zapisać się można na maksymalnie 2 sesje 😉

Sesje:
Nazwa:
1. Wyprawa szkieletów
Prowadzący:
Michał 'Kratistos' Laskowski
Setting:
Lekka i humorystyczna przygoda odwróconych ról w klimacie fantasy. Oparta o mieszczący się na stronie A4 system
Warning tags:
przemoc, kości
Zajawka:
Grupa szkieletów znudziła się pilnowaniem artefaktów starożytnego maga i postanawia wyruszyć na przygody. Dziwna kraina z wielką pochodnią pod niebieskim sufitem, bogactwo i galaretowate kreatury czeka na was! Niech potoczą się kości!
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 12:30:00
Zapisane osoby:
1. Beger
2. Ciepły
3. Sławomir Wosek
4. Dagmara B.
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
2. Blade Bind
Prowadzący:
Jan Piotrowski
Setting:
System: Blade Bind, Setting: High Fantasy
Warning tags:
przemoc, przekleństwa, pvp (dużo)
Zajawka:
"Większość broni powstała jako narzędzia użytkowe do polowania lub rolnictwa. Ale miecz to narzędzie, które zawsze miało tylko jeden cel: zabijanie innych ludzi."" Ostrza to starożytne, nadprzyrodzone istoty, które wyszukują ludzi wyróżniających się wielką determinacją i jeszcze większymi ambicjami, obiecując im moc do osiągnięcia swoich celów. Jako jeden z Wybrańców zawarłeś pakt z jednym z Ostrzy. Dzięki niemu nikt, z wyjątkiem innych Wybrańców, nie jest w stanie stanąć ci na drodze. Jednak Ostrza mają również swoje plany, a Wybrańców widzą tylko jako pionki w swojej własnej grze. Czy dasz radę pokonać wszystkich, którzy staną ci na drodze? Ile jesteś w stanie oddać za moc potrzebną do odniesienia zwycięstwa? Co jeżeli to Ostrze przejmie kontrolę nad tobą?"
Ograniczenia wiekowe:
12+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Uwagi:
Ostrzeżenie: mechanika jest relatywnie awangardowa
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 12:31:00
Zapisane osoby:
1. Mateusz
2. Michał
3. Kazik
4.
5.
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
3. Chłopiec z odzysku
Prowadzący:
Ewa Hopke
Setting:
Tajemnice Pętli
Warning tags:
przemoc, wulgaryzmy
Zajawka:
"Hej, znacie Tajemnice Pętli? Jeśli nie – oto pojawiła się okazja! Jeśli tak – zapraszam również i tych zaznajomionych z systemem. Zagramy w Polsce, w latach 80 “które nigdy nie istniały”. Oznacza to, że wcielicie się w dzieciaki do lat 15, które żyją w nieco zmodyfikowanej rzeczywistości – w Rembertowie, w którym będzie rozgrywała się akcja, maszyny i roboty są na porządku dziennym, drony przelatują nad głowami kilka razy dziennie, a roboty sprzątające porządkują ulice. Rembertów to miejscowość, pod którą znajduje się tajemnicza Pętla - miejsce, w którym naukowcy każdego dnia podważają założenia naukowe i szukają rozwiązań na trapiące ludzkość problemy. Ciekawe? Może być jeszcze ciekawiej, ale z waszym udziałem! Do wyboru gotowe postaci."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 12:32:00
Zapisane osoby:
1. Gosia Uchnast
2. Ostek
3. Łukasz "Han(s)" Smurzyński
4. Waldemar "Igła" Igielski
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
4. Nieurodzaj
Prowadzący:
Bart
Setting:
Wyprawa za Mur - klimaty tajemnicy oraz lekkiego horroru.
Warning tags:
Horror, przemoc, konflikty zbrojne,
Zajawka:
Rozglądacie się po wiosce przez okno waszego domostwa. Deszcz nie przestaje padać od wielu tygodni. Wiecznie wesołe kury, które radośnie gdakały podczas słonecznych dni, są wielce niezadowolone i dalekie od radosnych gaworzeń. Stroszą swe piórka w bezpiecznym schronieniu by trzymać jak najdalej od siebie, wdzierający się do niego chłód i wilgoć. Ba! Nawet znane Wam wiecznie głośne psy, nie wychylają swego nosa zza krańca budy. Krajanie, których znacie całe życie, stają się coraz bardziej nerwowi i lękliwi. Starszyzna wioski szepcze za zamkniętymi drzwiami, a plotki mieszkańców niosą trwożne wieści o pogarszających się relacjach z sąsiednią wioską. Nieurodzaj pustoszy plony a wilgoć niszczy zebrane zapasy. Narastający głód wypacza ludzką empatię oraz zdrowy rozsądek. Może głód, to prawdziwy powód dlaczego kury nie mają nastrojów do gdakania? Tymczasem, dostrzegacie Starszego Wioski. Przesympatyczny starzec idzie w Waszym kierunku machając do Was z miłym uśmiechem. Zrobicie dla niego miejsce w swoim ciepłym domostwie by wysłuchać co ma do powiedzenia?
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Tworzenie Postaci oraz wioski Bohaterów odbędzie się podczas sesji: Bohaterowie graczy znają się.
Uwagi:
Przygoda jest kierowana dla początkujących graczy. System sprzyja budowaniu akcji przez wspólnie akceptowaną narracje. Gdy pojawią się sytuacje niejednoznaczne, to w ruch pójdą kości k20. Przygoda toczy się w świecie fantasy w którym magia i przeróżne byty występują naturalnie.
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 12:33:00
Zapisane osoby:
1. Natalia Nynca
2. Julia Nynca
3. Wojtek Słowiński
4. Piotr "Mal"Ganish" Adamczyk
Rezerwa:
1. Kazik
2. Karioka
3.
4.
5.
Nazwa:
5. Starsze panie na tropie
Prowadzący:
Artur Biesiadowski
Setting:
Brindlewood Bay: Cozy Murder Mystery, PbtA
Warning tags:
Morderstwa oczywiście
Zajawka:
"W spokojnym miasteczku Brindlewood Bay, kółko starszych pań spotyka się co sobotę przy herbatce, aby rozmawiać o książkach o swojej ulubionej bohaterce, detektyw Amandzie Delacourt. Nie spodziewały się, że za którymś razem zostaną poproszone o pomoc w rozwikłaniu prawdziwego morderstwa… Czy wydziergany przez jedną z nich szalik z wełny uratuje im życie? Czy w połowie pościgu któraś z nich zatrzyma się, żeby wytłumaczyć policjantowi, że przypomina im ich zmarłego męża, kiedy był jeszcze młody i przystojny? Czy zdobędą zaufanie głównego podejrzanego, przekupując go świeżo wypieczonymi ciasteczkami? Czy rozwikłają tajemnicę, godną Amandy Delacourt?"
Ograniczenia wiekowe:
12+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Uwagi:
Gramy starszymi paniami (70+), bez względu na płeć i wiek graczy.
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 12:34:00
Zapisane osoby:
1. Panda
2. Alicja Biesiadowska
3. Adam Saddam
4. Joanna
Rezerwa:
1. Niu
2. Łukasz Pytlak
3.
4.
5.
Nazwa:
6. Niewyjaśnione zaginięcie sir Henry
Prowadzący:
Jan Latko
Setting:
Zew Cthulhu 5.5 Londyn lata 20.
Warning tags:
Przemoc, Horror, Morderstwo, Okultyzm, Spirytyzm, Przekleństwa,
Zajawka:
Rodzina Middleton wprowadziła się do rezydencji w roku 1918. Rok później ojciec miał poważny wypadek, a w kilka dni później popadł w trwały i groźny obłęd. Zamknięto go w szpitalu dla nerwowo chorych. Po kilku miesiącach taki sam los spotkał matkę. Oboje bełkotali coś o nawiedzającej ich istocie z płonącymi oczami i dziwnych rzeczach dziejących się w domu. Żadne z nich nie chciało wejść do jednej z sypialni na piętrze . Właściciel rezydencji Henry Carney słyszał plotki o tym , że dom jest nawiedzony oraz że w okolicy miał miał miejsce szereg niewyjaśnionych zaginięć jeszcze przed jego kupnem. Jednak cena była zbyt korzystna, jak na takie miejsce. To był jego największy błąd...
Ograniczenia wiekowe:
Brak ograniczeń
Postacie:
Przygotowane przez Mistrza Gry
Uwagi:
wszelkie rekwizyty mile widziane :)
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 12:35:00
Zapisane osoby:
1. Tomasz M.
2. Stanisław Czechowski
3. Stefan Glaza
4. Tymoteusz patok
Rezerwa:
1. Karioka
2. Paweł Szypowicz
3.
4.
5.
Nazwa:
Przerwa
Prowadzący:
Przerwa
Setting:
Przerwa
Warning tags:
Przerwa
Zajawka:
Przerwa
Data:
2022-06-11 17:30:00
Zapisane osoby:
Rezerwa:
Nazwa:
7. Kac w Night City
Prowadzący:
Marcin Zajdel
Setting:
Cyberpunk RED
Warning tags:
Przemoc, narkotyki, przekleństwa,
Zajawka:
"Trzech członków gangu „Mental Apes” budzi się nad ranem w luksusowym apartamencie, na ostatnim pietrze wielkiego wieżowca w Night City. Lokal jest kompletnie zdemolowany, na podłodze wala się mnóstwo pustych butelek, kipów i iniektorów po dopalaczach. Gdzieniegdzie wciąż śpią roznegliżowane prostytutki. Gracze zaczynają dzień gigantycznym kacem i całkowitym brakiem pamięci na temat tego, co wydarzyło się zeszłej nocy. Co gorsza okazuje się, że Ellington, czwarty przyjaciel, z którym przybyli do Night City zniknął. Ostatnie, co pamiętają członkowie drużyny, to że przyjechali dzień wcześniej do Night City, aby świętować wyjątkowo udaną akcję, podczas której zarobili masę pieniędzy. Pamiętają też, że wymknęli się do miasta bez wiedzy i zgody szefa gangu Lofty’ego."
Ograniczenia wiekowe:
18+
Postacie:
Przygotowanie przez MG w 80%, dokańczane przed sesją. Mogą też być wysłane wcześniej.
Uwagi:
Idealnie 3 M, 1 K. (Może być 2*M, 2*K oraz 4*M)
Liczba miejsc:
4
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 19:00:00
Zapisane osoby:
1. Ciepły
2. Agata "Guma" Gumowska
3. Kuzia
4.
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
8. Dni Ostatnie
Prowadzący:
Łukasz 'Hans' Smurzyński
Setting:
Tajemnice Powodzi
Warning tags:
Seks, nastolatki, teen drama, WOJNA, pesymistyczne rujnowanie życia, utracone nadzieje, depresyjność
Zajawka:
"Wszystko zaczyna się kończyć. Odchodzi czas, w którym przestajemy być młodzi, gniewni, dzicy, nieskrępowani, naiwni, pełni nadziei, szaleni, beztroscy, odważni, ciekawi, bezmyślni. Wszyscy dalej chcemy się łudzić, że jesteś wyjątkowi i niepowtarzalni. Wszyscy chcemy by nasz pierwszy raz był niepowtarzalny, nasz pierwszy chłopak ostatnim, pierwsza praca cudowną zabawą, a nasz PROM najszczęśliwszym dniem w szkole Za niecałe 2 tygodnie jest PROM. Musimy znaleźć partnera albo ta plama wstydu już nigdy się nie spierze. Musimy znaleźć sukienkę, przeboleć zerwanie z byłą dziewczyną, wytłumaczyć matce, że pójście w trampkach na bal to część naszego Imagu, w końcu zaliczyć egzamin z biologii. Mimo, że ta dorosła część nas, wie, że to tak naprawdę nic nie znaczy, że liczą się teraz tylko egzaminy i szukanie collegu, to cząstka mnie, chce wierzyć, że ten sen może trwać dalej, a ja mogę być Kopciuszkiem. Nadchodzą Dni Ostatnie… Co mogą oznaczać jednak dziwne anomalie, których ostatnio doświadczamy? Czy to symboliczny łabędzi śpiew końca naszego dziecięcego życia?"
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Robione wraz z graczami przed sesją
Liczba miejsc:
5
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 19:01:00
Zapisane osoby:
1. Panda
2. Ostek
3. Adam Saddam
4. Łukasz Pytlak
5. Waldemar "Igła" Igielski
Rezerwa:
1.
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
9. Ucieczka z Zamku Amber
Prowadzący:
Piotr 'Mal' Adamczyk
Setting:
Dungeons and Dragons, 5 Edycja, Dungeoncrawling, Survival, Hack&Slash
Warning tags:
Przemoc na poziomie PG-16, czasem pająk, czasem gnijący zombie
Zajawka:
"*Uwięzieni w tajemniczym Zamku de'Amberville jesteście odcięci od znanego wam świata. W korytarzach trwa walka o władzę. Członkowie rodziny Amber są obłąkani, niebezpieczni i czaja się w każdym zaułku. Gdzieś w zamku jest klucz do Waszej wolności, ale czy znajdziecie go na czas?* Zamek Amber to odświeżona wersja klasycznej przygody do AD&D 2 z 1981 roku, razem z całym dobrodziejstwem oldschoolowego modułu. Wyzwania są zabójcze, kości losowe a DM: bezwzględny..."
Ograniczenia wiekowe:
16+
Postacie:
Robione z wyprzedzeniem pod nadzorem MG (np. tydzień przed)
Uwagi:
Zapraszam osoby zaznajomione z D&D5. Postacie są na poziomie 6, muszą być gotowe przed sesją!
Liczba miejsc:
6
Rezerwa:
5
Data:
2022-06-11 19:02:00
Zapisane osoby:
1. Beger
2. Sławomir Wosek
3. Jan Latko
4. Loen
5.
6.
Rezerwa:
1. Natalia Nynca
2.
3.
4.
5.
Nazwa:
10.
Data:
2022-06-11 19:03:00
Zapisane osoby:
Rezerwa:
Nazwa:
11.
Data:
2022-06-11 19:04:00
Zapisane osoby:
Rezerwa:
Nazwa:
12.
Data:
2022-06-11 19:05:00
Zapisane osoby:
Rezerwa:
Formularz zgłoszeniowy
* - pola wymagane ** - jedno z tych pól jest wymagane